В наш час безпека, в повному розумінні цього слова, являється передумовою успішного ведення бізнесу, продуктивності праці та якості життя.
На вимогу сьогодення ми створили Компанію, що динамічно розвивається та повністю відповідає сучасному уявленню про успішний і надійний захист приватних, корпоративних та державних інтересів.
Час не стоїть на місці. Зміни в економіці країни та світу проходять шаленими темпами. З огляду на сьогодення змінюються і наші підходи формування внутрішньої та зовнішньої стратегії Компанії, але незмінними залишаються основні, незаперечні цінності — якість послуг, орієнтація на клієнта, професіоналізм персоналу, відповідальність керівництва.
Постійний аналіз своєї роботи, удосконалення системи менеджменту, пошук шляхів та впровадження нових заходів для підвищення ефективності бізнесу, прагнення до відповідності світовим стандартам його ведення дозволяє нам бути рівноправним членом серед лідерів галузі охоронних послуг та досягати намічених висот і цілей.
Усі послуги мають чотири спільні характеристики, які відрізняють їх від товару, а саме:
1. Невловимість, невідчутність або нематеріальний характер послуг.
Це означає, що їх не можна торкатися, тримати, пакувати, транспортувати або вивчати до моменту їх придбання. Невідчутність послуг викликає проблеми як у споживачів, так і у продавців послуг. Покупцеві важко розібратись та оцінити, що продається до моменту придбання послуги, а іноді навіть після одержання послуги.
Одночасно невідчутність послуг ускладнює управлінську діяльність продавця послуг.
У охоронних підприємств виникає дві проблеми:
- складно презентувати клієнтові свій товар;
- ще складніше пояснити клієнтам, чому вони платять різну ціну за цей товар.
Підприємство може лише описати переваги придбання даної послуги, а послуги як такі, можна оцінити лише після їх одержання.
2. Невід'ємність процесів виробництва та споживання послуг. Послуги не можна виробляти про запас та зберігати. Надати послугу можна лише тоді, коли надходить замовлення від клієнта. Це є основною характерною ознакою відмінності послуги від товару.
3. Неоднорідність (непостійність, мінливість) якості обслуговування є неминучим наслідком одночасності виробництва та споживання послуг.
Якість послуги істотно залежить від того, хто, де, коли і в яких умовах її пропонує. Так, наприклад, в одному підприємстві рівень сервісу є значно вищим, аніж в іншому, розташованому поряд; один службовець при обслуговуванні виявляє ввічливість та доброзичливість, тоді як інший — грубість та байдужість. Навіть один і той самий службовець протягом робочого дня надає послуги по-різному, з різною функціональною якістю.
Причинами цієї мінливості можуть бути:
- низький рівень кваліфікації працівників, їхня недосвідченість, особливості характеру;
- недосконалість організації комунікацій, що обмежує надходження інформації;
- відсутність належного контролю за якістю роботи персоналу;
- унікальність кожного окремого споживача, що зумовлює високий ступінь індивідуалізації послуги відповідно до його побажань.
Інше досить важливе джерело мінливості якості надання послуг - покупець як такий, його унікальність, що пояснює високий ступінь індивідуалізації послуг залежно від побажань споживача, унеможливлює масовість виробництва багатьох послуг. Водночас це породжує проблему щодо управління поведінкою споживачів та дослідження поведінкових факторів у процесі роботи з клієнтами. Для зниження мінливості функціональної якості послуг розроблені стандарти обслуговування (комплекс обов'язкових щодо виконання правил обслуговування клієнтів, які повинні гарантувати встановлений рівень якості всіх операцій. Стандарт обслуговування визначає формальні критерії, за якими оцінюється якісний рівень обслуговування клієнтів та діяльності будь-якого співробітника).
4. Нездатність послуг до зберігання. Унеможливлення зберігання послуги в умовах постійного попиту не є складною проблемою, оскільки завжди можна належним чином укомплектувати організацію. Але, якщо попит різко коливається, виникають серйозні проблеми. Нездатність послуг до зберігання потребує розробки стратегії, що забезпечуватиме оптимальне співвідношення попиту та пропозиції послуг.
Вказані характерні відмінні особливості надання послуг охорони перетворюють управління операціями в цій сфері на більш складну справу, ніж в промисловості та в інших галузях народного господарства, з точки зору забезпечення ефективності механізму ціноутворення й визначають специфіку управління та застосування маркетингу в даній сфері.
Постійно аналізуючи власну діяльність та відслідковуючи ті процеси в галузі охорони, які відбуваються в Україні, вивчаючи міжнародний досвід, СП «Макрохем - Україна» з власної ініціативи взяло на себе зобов’язання дотримуватись міжнародних стандартів в системі управління підприємством. На виконання вказаного рішення на підприємстві було розроблено та впроваджено систему менеджменту якості згідно з міжнародним стандартом ISO 9001:2008, що дало змогу, після успішно пройденого сертифікаційного аудиту отримати міжнародний сертифікат якості в сфері надання комплексу послуг з охорони об’єктів державної та іншої власності, громадян, монтажу наладці та обслуговуванні засобів і систем охоронної та пожежної сигналізації.
Правильність прийнятого рішення, щодо підвищення якості послуг та обраного нами напрямку постійного розвитку відповідно до міжнародних стандартів вже три роки підряд підтверджується Торгово-промисловою палатою України, Міжнародною торговою палатою, Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих», Національним бізнес рейтингом «Лідер галузі» де підприємство стабільно займає лідируючі позиції за основним видом діяльності – «Проведення розслідувань та забезпечення безпеки»
Театр починається з гардеробу.
Знайомство з компанією починається з входу.
Вхід – візитна картка компанії: великої чи маленької – привітний персонал на вході дуже часто має вирішальне значення для успішного підписання угоди.
Ми надаємо спеціально навчений персонал для виконання різних задач: від реєстрації та підтримання перепускного режиму на вході до адміністративної будівлі до патрулювання прилеглої території.
СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОСТУПУ ТА ВІДЕОНАГЛЯДУ
Вдень і вночі, літом і взимку, в мороз і в спеку наші співробітники 24 години на добу стоять на сторожі Ваших інтересів.
Для оперативного реагування на спрацювання охоронної сигналізації на нашому підприємстві створено Автоматизований центр моніторингу та екстреного реагування (АЦМтаЕР).
При отриманні сигналу «Тривога» вся інформація про Замовника, де спрацювали датчики сигналізації з’являється на моніторах автоматизованого центру моніторингу та екстреного реагування.
Ситуація моментально аналізуються кваліфікованими спеціалістами та передається для подальшого реагування.
При необхідності отримання додаткової підтримки викликаються співробітники міліції, МНС або швидкої допомоги.
При хибному спрацюванні або коли присутність допоміжних служб не являється обов’язковою, наш персонал самостійно перевіряє та активує захисні функції системи охорони, забезпечуючи при цьому безперервність нагляду за об’єктом охорони.
Велика увага приділяється підбору та підготовці персоналу для комплектування чергової частини.
Ми довіряємо досвіду спеціалізованих навчальних центрів та учбових закладів, але перед зарахуванням на вакантні посади проводимо додаткові навчання та тренінги.
Відкритий та зрозумілий стиль керівництва, знання психології та природи людини, а також досвід та інтуїція керівників управління персоналом забезпечують основу надійності та професійності вказаного підрозділу.
Групи швидкого реагування комплектуються найбільш досвідченими та фізично підготовленими співробітниками, основна більшість з яких працювали в правоохоронних органах. Крім екстреного реагування на отримані сигнали в задачі груп швидкого реагування входить регулярна перевірка якості несення служби добовими нарядами охорони.
Зв'язок між Автоматизованим центром моніторингу та екстреного реагування (АЦМтаЕР) та групами швидкого реагування підтримується за допомогою радіо та стільникового зв’язку.
Мобільність персоналу забезпечується автомобілями марок «Mercedes», «Volkswagen» та «ВАЗ НИВА», які позитивно зарекомендували себе протягом тривалої експлуатації на теренах нашої держави.
Охорона об єкта з застосуванням службових собак надає переваги в якості надаваних охоронних послуг, практично не змінюючи вартості цих послуг.
Самі по собі службово-караульні собаки за своєю ефективністю можна порівняти з вогнепальною зброєю. Такий «спецзасіб», в умілих руках являється вагомою допомогою для охоронників при виконанні своїх функціональних обов язків.
Високий рівень підготовки наших інструкторів-кінологів та собак ми забезпечуємо завдяки тісної співпраці з кінологічним центром «Ягуар», співробітники якого приймають участь в проведенні регулярних занять та тренувань.
Будучи власником собак, ми суворо дотримуємось діючого законодавства в сфері захисту тварин, а також санітарно-гігієнічних норм та правил їх утримання. Обов язковою умовою при застосуванні в охороні собак для нас є забезпечення безпеки людей, що працюють з ними, а також працівників та відвідувачів клієнта.
Всі собаки мають дипломи про проходження ними спеціальних курсів дресировок.
Кожна собака зареєстрована уповноваженим підприємством органу місцевої виконавчої влади, має реєстраційне посвідчення та власний жетон, який кріпиться до ошийника.
Всі собаки мають ветеринарний паспорт міжнародного зразку з відмітками про клінічне обстеження та проведення обов язкових щеплень, виданий уповноваженим органом ветеринарної медицини.
На задіяну в охороні службову собаку ми надаємо договір страхування відповідальності за шкоду, вчинену третім особам.
Наші професіонали зроблять необхідні запити (в рамках чинного законодавства) та знайдуть для Вас інформацію як для комерційного, так і для приватного використання.
В сегменті роздрібної торгівлі, особливо в супер- та мега маркетах мають широкий попит інтегровані в загальний процес комплексні системи безпеки.
Ми надаємо послуги пов’язані не тільки з охороною товарів, але й аудиторські та консалтингові послуги направлені на розробку економічно обґрунтованих кількісних та якісних показників необхідно задіяних охоронників, технічних засобів охорони, для виявлення вразливих моментів та етапів процесу проходження товару від складу до покупця, а також виявлення недобросовісних співробітників серед власного персоналу
Іншою проблемою багатьох підприємств являються фінансові збитки від окремих співробітників, які часто користуються лікарняними.
Якщо у Вас виникли підозри у зловживаннях – замовте послуги наших спеціалістів.
Якщо у Вас виникла необхідність проконтролювати свою домогосподарку, няню своєї дитини чи власного водія – звертайтесь до нас.
В кожному конкретному випадку Ви отримаєте беззаперечні факти які підтвердять або розвіють Ваші сумніви.
Життя сучасного суспільства неможливе без постійного застосування інформаційних технологій. Комп’ютери обслуговують банківські системи, контролюють роботу атомних реакторів, розподіляють енергію, стежать за розкладом потягів і літаків, керують космічними кораблями. Комп’ютерні системи і телекомунікації визначають надійність і потужність систем оборони і безпеки країни. Комп’ютери забезпечують збереження інформації, її обробку і надання її споживачам, реалізуючи в такий спосіб інформаційні технології.
Однак саме найвищий ступінь автоматизації, до якого прагне сучасне суспільство, ставить його в залежність від ступеня безпеки використовуваних ним інформаційних технологій, з якими пов’язані благополуччя і навіть життя безлічі людей. Технічний прогрес має одну неприємну особливість – у кожному його досягненні завжди криється щось, що обмежує його розвиток і на якомусь етапі обертає його досягнення не на користь, а на шкоду людству.
Стосовно інформаційних технологій це означає, що широке впровадження популярних дешевих комп’ютерних систем масового попиту і застосування робить їх надзвичайно вразливими щодо деструктивних впливів. Прикладів безліч.
Понад 80 % комп’ютерних злочинів відбувається за допомогою Internet. Оцінки втрат коливаються від десятків мільйонів до мільярдів. Причому точні оцінки неможливо одержати в принципі з багатьох причин. Існує безліч організацій, де навіть і не знають про вторгнення, що мали місце, тобто інформацію можна красти непомітно.
Як бачимо, інформація стала настільки важливою, що вона перетворилася в цінний товар, тому що пов’язана з можливістю зазнавати матеріальних, фінансових, моральних збитків.
Досить поширеною думкою є та, що, мовляв, всі загрози пов’язані з хакерами, вони, бідні, не сплять ночами і тільки й думають про те, як зламати ваш захист.
Насправді ж основна частина загроз інформації (і це цілком підтверджується статистикою – більш як 90 %) реалізується в самій системі – йдеться про тривіальні некомпетентність, не кваліфікованість, недбалість або байдужість персоналу системи. Тобто Захист Інформації – це не тільки технічні засоби та заходи, набагато важливішим є кадри, їх навчання та правильний підбір (згадаємо відоме гасло «Кадри вирішують все!»).
Ще одна думка стосується уявлення про статичність засобів Захисту Інформації, яке полягає в такому: захист організовано, і всі можуть спати спокійно. Але ж життя не стоїть на місці, все рухається і розвивається – це особливо стосується сучасних інформаційних технологій.
Те, що сьогодні забезпечувало надійний захист, завтра уже не забезпечує, а отже, слід постійно мати на увазі один з найважливіших принципів організації Захисту Інформації – безперервний захист у часі і в просторі.
Багато хто також вважає, що його інформація не дуже цінна, отже, не треба витрачати великих зусиль на її захист. Така точка зору може бути дуже небезпечною, оскільки оцінка важливості чи цінності інформації, а особливо своєї, є досить складним і, значною мірою, суб’єктивним процесом.
Як показує аналіз історичних фактів і досвід останніх років, постійно винаходяться нові й нові види та форми обробки інформації і паралельно винаходяться все нові й нові види і форми її захисту. Однак цілком її ніяк не вдається захистити і, напевно, не вдасться взагалі. Інакше кажучи, можна говорити про деяке кризове становище в забезпеченні безпеки в інформаційних технологіях. Ми пропонуємо Вам послуги своїх кваліфікованих спеціалістів в розробці та впровадженні Системи Менеджменту Захисту Інформації (СМЗІ) на основі міжнародного стандарту ISO 27001:2005.
Даний стандарт визначає вимоги для створення, впровадження, експлуатації, постійного контролю, аналізу, підтримання в робочому стані і поліпшенні документованої СМЗІ в контексті загальних ділових ризиків підприємства чи організації. Він визначає вимоги для реалізації засобів управління захистом, пристосованих до вимог окремих замовників.
СМЗІ розроблюється з метою забезпечення вибору адекватних і пропорційних засобів управління захистом, які захищають інформаційні активи та надають впевненість зацікавленим сторонам.
Запровадивши Систему Менеджменту Захисту Інформації (СМЗІ) на основі міжнародного стандарту ISO 27001:2005 Ви тим самим вирішите дуже багато важливих питань в плані безпеки бізнесу
Особиста безпека є питанням довіри. Ви розумієте, що красиво викласти інформацію в мережі Інтернет або інших засобах масової інформації про свої можливості в цій специфічній сфері на складе труднощів. Але коли Вам потрібні якісні послуги – це до нас. Нам довіряють. Зателефонуйте нам і Ви отримаєте кваліфіковану допомогу.
Ретельно спланований системний підхід, броньований седан з позашляховиком супроводу та спеціально відібраний та навчений персонал гарантує Вам особисту безпеку.
Діти.
Наші діти це саме дороге в нашому житті, наш самий цінний актив.
В той же час, це наше саме вразливе місце. На жаль, реалії сьогодення такі, що є ще багато бажаючих скористатись цим, переслідуючи ту чи іншу ціль. Крім того, дитина завжди піддається підвищеній небезпеці при самостійному пересуванні в місті, де скористатись її безпомічністю не гребують звичайні грабіжники та шахраї.
Ми пропонуємо свої послуги по супроводу Ваших дітей з метою захисту їх від небезпечних ситуацій. Дуже часто, навіть випадкова присутність поряд дорослої сторонньої людини відбиває бажання у зловмисника скоїти злочин.
Відвідування дитиною школи чи додаткових курсів, басейну чи спортивних занять, святкових заходів чи щось інше – за допомогою наших кваліфікованих та досвідчених спеціалістів ми вирішимо це завдання.
Ваші рідні та родичі мешкають в іншому місті. А Ви похилого віку і потребуєте постійного догляду. Ми знаємо як Вам допомогти. Якщо у Вас проблеми із здоров’ям або у вас фізичні обмеження ми прийдемо до Вас на допомогу в ситуаціях, коли потрібна зовнішня допомога. Домашня сигналізація являється ідеальним варіантом для самотніх, літніх або пристарілих людей.
Родичі, знайомі, друзі та сусіди, можливо не завжди доступні у надзвичайних випадках.
З нами Ви отримуєте безпеку, якість життя та повну незалежність від обставин. Ми, як компетентний партнер, візьмемо на себе піклування про Вас протягом 24 годин, 7 днів в неділю.
Як це працює?
Ви отримуєте ручний передавач, який можна носити як браслет на зап’ясті або як намисто чи поєднаний з мобільним телефоном.
У випадку надзвичайної ситуації Ви просто натискаєте червону кнопку Аlarm передавача.
Це миттєво включає систему передачі голосової інформації, а також Вашу інформацію, як то ім’я та адресу або місцезнаходження.
Ви маєте можливість розповісти оператору про суть Вашої проблеми, а ми негайно ініціювати необхідні заходи, які були узгоджені з Вами при укладенні договору.
Якщо у Вас немає можливості з різних причин говорити, ми негайно приймемо всі заходи щодо вашого порятунку.
Швидкість Надійність Конфіденційність. Три ключові складові, дотримання яких ми ставимо собі за основу при виконанні Вашого замовлення.
Якщо у вас виникла необхідність перевезення будь-якого вантажу – звертайтесь до нас.
Ми зможемо порекомендувати Вам надійного перевізника, вибрати оптимальний маршрут, забезпечити супровід вантажу «від складу до складу».
Якщо у Вас виникла необхідність супроводу Вашого вантажу, ми також спроможні виконати замовлення і запропонувати Вам свої послуги.
Кваліфікований персонал, спеціальні автомобілі оснащені системою GPS моніторинг, а також тісна і плідна співпраця з всесвітньовідомими перевізниками дозволяє нам вирішувати Ваші задачі на високому рівні за помірну ціну.